- Date: 10. 8. 2020
- Categories: Branding
Xantipa je marketingová agentura ve které jsem pracoval hned po dokončení školy. Díky tomu jsem se dostal ke spoustě zajímavých projektů a jedním z nich byl i rebranding této agentury.
Původní logo nevyhovovalo
Nejen kvůli nedostatečné čitelnosti, ale také kvůli již nemodernímu vzledu. Mým hlavním záměrem bylo vytvořit výrazné, moderní logo s hravým doplňujícím vizuálem.
Osobně si myslím, že není vždy nutné vymýšlet jakýsi symbol, který se potom stane logem firmy
Proto jsem se rozhodl pracovat čistě s typografií. Počáteční písmeno „X“ jsme pouze doplnil podtržítkem, které dodává na výraznosti a důrazu, což přímo odkazuje i na agenturu jako takovou. Ta je totiž výrazným tvůrcem grafických materiálů a to nejen v Královehradeckém kraji.
Celkové propojení
Z barevně odlišeného podtržítka a hranaté tečky potom vznikl zajímavý pattern, který doplňuje vizuální styl a dodává mu hravost. Zároveň se tyto dva detaily dají implementovat i do jiných slov, což celý vizuál spojí do jednotného celku.