OC Futurum

Popis

Návrh nového loga a vizuání komunikace pro obchodní centrum Futurum v Hradci Králové byl pravděpodobně ten nejzajímavější a nejkomplexnější projekt, na kterém jsem doposud pracoval. Byla to obrovská výzva, kterou jsem chtěl za každou cenu dotáhnout do posledního detailu. Bohužel i takové projekty někdy končí nerealizované, přestože jsou ve výběrovém řízení klientovu srdci nejblíže.

Bude to znít jako klasické klišé, ale kompletní idea nového vizuálu vznikla v kavárně. Tehdy jsem přemýšlel nad tím, jak nejlépe celou věc uchopit a jak úderně ztvárnit fakt, že Futurum je nejlepší obchodní centrum nejen v Hradci Králové, ale široko daleko. A potom to přišlo!

Futurum je nejlepší A TEČKA!

Tím to celé vzniklo. Zárověň se objevilo skvělé provázání s původním logem, kterým je již několik let tečkovaná taška. Celý nápad šel poté ještě mnohem více rozvinout. Tečka jako jednoduchý, minimalistický symbol může znázorňovat také puntík, bod, centrum nebo nějaký místo. A vzhledem k tomu, že ve Futuru můžete pořídit naprosto všechno od rohlíku až po novou televizi, tak vznikl i doprovodný claim, který zní “Všechno v jednom bodě”.

 

 

 

 

Mým cílem bylo vytvořit logo, které by na první pohled působilo trochu luxusním dojmem. Zároveň jsem se také snažil logo směřovat na míru cílové skupině.

 

 

 

 

Samotné logo mělo být jednoduché a multifunkční.

Proto jsem ke klasické verzi vytvořil i verzi zkrácenou, která pracuje pouze s počátečním písmenem “F”, které je doplněno tečkou. Tato forma je potom skvěle použitelná např. pro reklamní předměty, prezentaci na sociálních sítích nebo pro tvorbu patternu, který vizuál doplňuje.

 

 

 

 

Texty vyladěné do puntíku.

Aby se celý koncept propojil po všech stránkách, bylo potřeba se zaměřit i na texty. Ty samozřejmě opět odkazují na hlavní motiv – tečku, puntík, bod.

 

 

 

 

Nakonec bych rád poděkoval všem, kteří mi s tímto projektem pomohli. Kreativním bojovníkům za to, že mi na něm umožnili pracovat, Báře za skvělou pomoc při finální prezentaci, Denče, Sáře a Zuzce za spoustu kreativních podnětů. Díky!

Detaily
  • Datum 10. 8. 2020
  • Kategorie: Branding
  • Klient OC Futurum